Samlet alle henvendelser
Få kontroll på dine innkommende henvendelser uavhengig av hvilken kanal de kommer fra.
- Samle dine henvendelser og få en god oversikt
- Tildel oppgaver til medlemmer spor status
- Lag riktig tjeneste vei for dine henvendelser
- Få full innsikter om din kundeservice.
Samle all kundedialog i ett system
Jobbe effektivt med kundeservice ved å samle alle innkommende henvendelser på ett sted. Du får en tydelig oversikt over alle saker og kan enkelt samarbeide med dine kollegaer uten risiko for dobbeltarbeid.
- Se all saker som er tildelt på tvers av organisasjon
- Knytt saker mot kunnskaps database
- Knyt saker mot ansatte, prosjekter og oppgaver.
Tilby kundene raskere svar med Self-servic
La dine kundene hjelpe seg selv! Med Self-service. La dine kundene raskt får svar på spørsmålene sine, selv når du og kollegene dine ikke er tilgjengelige. Dette igjennom en god kunnskapsdatabase.
- Tilby svar døgnet rundt
- Sipp å få gjentagende spørsmål
- Få god innsikt i hva dine kunder lurer på
Priser
Vi ønsker å gjøre det enkelt. FW Helpdesk & support kan bestilles som en frittstående system. Eller du kan kombinere dette med flere ulike moduler som Flex Worksuite tilbyr.
FW Helpdesk & SupportKr 399 /pr mnd
1 - 10 brukere
Deretter kun kr 50 i mnd. Pr tilleggsbruker
Service - support
Kunderegister
Hjelpdesk system
Supportskjema
FAQ – kunnskapsdatabase
Oppslagstavle
Kundeportal - Self Service
Egen kunde portal
Helpdesk tilgang
FAQ tilgang