Skip to content

Brukervennlig helpdesk og FAQ system som gir bedre kundservicen til deres kunder

Få bedre kundeservice  ved å samle innkommende henvendelser, og med en Self-service-løsninger for ofte stilte spørsmål.

Prøv gratis i 14 dager

Samlet alle henvendelser

Få kontroll på dine innkommende henvendelser uavhengig av hvilken kanal de kommer fra.

  • Samle dine henvendelser og få en god oversikt
  • Tildel oppgaver til medlemmer  spor status
  • Lag riktig tjeneste vei for dine henvendelser
  • Få full innsikter om din kundeservice.

Samle all kundedialog i ett system

Jobbe effektivt med kundeservice ved å samle alle innkommende henvendelser på ett sted. Du får en tydelig oversikt over alle saker og kan enkelt samarbeide med dine kollegaer uten risiko for dobbeltarbeid.

  • Se all saker som er tildelt på tvers av organisasjon
  • Knytt saker mot kunnskaps database
  • Knyt saker mot ansatte, prosjekter og oppgaver.

Tilby kundene raskere svar med Self-servic

La dine  kundene hjelpe seg selv! Med Self-service. La dine kundene raskt får svar på spørsmålene sine, selv når du og kollegene dine ikke er tilgjengelige. Dette igjennom en god kunnskapsdatabase.

  • Tilby svar døgnet rundt
  • Sipp å få gjentagende spørsmål
  • Få god innsikt i hva dine kunder lurer på

Priser

Vi ønsker å gjøre det enkelt. FW Helpdesk & support kan bestilles som en frittstående system. Eller du kan kombinere dette med flere ulike moduler som Flex Worksuite tilbyr.

FW Helpdesk & Support
Kr 399 /pr mnd

1 - 10 brukere

Deretter kun kr 50 i mnd. Pr tilleggsbruker

Service - support

Kunderegister
Hjelpdesk system
Supportskjema
FAQ – kunnskapsdatabase
Oppslagstavle

Kundeportal - Self Service

Egen kunde portal
Helpdesk tilgang
FAQ tilgang
Back To Top